Léčebné meditace – osvobození od stresu

Milé ženy, najděte si v dnešní uspěchané době čas samy pro sebe. Není to nic egoistického utrhnout si přes den alespoň pár minut jen sama pro sebe. Začněte alespoň u oněch pár minut a časem se vytrénujte k delšímu časovému úseku. Optimální je relaxovat – meditovat alespoň 20 minut. I těchto dvacet minut je pro leckoho nemyslitelné. Ale když zkusíte a vytrváte, poznáte skutečné účinky meditace. Vaše duše se projasní, zklidní a rozkvetete do krásy.
mediace ve vodě
Jsou různé názory na způsoby provádění meditace. Někdo se dokáže „spojit“  s Vesmírem, jiný promlouvá sám k sobě, druhý mlčí. Nic není špatně. V meditaci jde o to najít svůj způsob, který vám vyhovuje. Můžete samozřejmě zvolit kurz, který si ovšem musíte zaplatit, dopravit se tam, věnovat větší čas přípravě, místu, možná i ubytování. Pokud potřebujete průvodce meditací, zvolte tento způsob.
Ale je možné začít i doma ve svém prostředí. Zvolte den, kdy jste sama a víte, že nebudete ničím a nikým rušena. Určitě můžete i nastudovat různá pojednání o meditacích, ale upřímně řečeno, není třeba mysl zanášet přesnými pokyny co a jak provádět.
meditační svíčky
Zkuste být alespoň na chvíli sama sebou a řídit se pocity vašeho těla. K tomu si utvořte příhodné prostředí. Zatáhněte závěsy, srolujte rolety, pusťte klidnou, tichou, byť i meditační hudbu. Pokud vám dělají dobře vůně, nakapejte do aroma lampy zklidňující meduňku, mátu, levanduli či směs éterických čistě přírodních olejů.  Oblečte si volný oděv, ve kterém se cítíte dobře, usaďte se, složte ruce do klína, zavřete oči a nechte svou mysl volně plynout. Jen pozorujte myšlenky, nezasahujte do nich – chce to cvik a trénink. Pokud se vám některá myšlenka nelíbí, neposuzujte ji, neměňte, jen pozorujte.  Ona zase odpluje. A vy si časem vyladíte tělo a dokážete odbourat veškerý stres, protože vaše tělo a mysl se nádherně uvolní a zklidní. Dokonce se můžete zbavit i úporných bolestí šíjových svalů.